TOIMITUS JA PALAUTUS

 

Toimitus

Tilauksia postitetaan kolmena arkipäivänä viikossa. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Postipaketti. Postipaketti on nopeampi vaihtoehto Pikkupaketille. Postipaketti on noudettavissa pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä lähetyspäivästä (pl. Pohjois-Suomi). Postipaketin noutopisteen voit itse valita laajasta pakettiautomaattien ja Postin noutopisteiden verkostosta. Toimituskulu Suomessa 5,90€.

Matkahuollon Lähellä-paketti. Lähettämisen kesto noin 1-3 arkipäivää. Matkahuollon noutopisteen voit itse valita laajasta palvelupisteiden ja automaattien verkostosta. Toimituskulu Suomeen 11,00 €.

Nouto liikkeestä. Teemme yhteistyötä Pukimo -myymälän kanssa, joka sijaitsee Lempäälän Ideaparkissa (Ideaparkinkatu 4
37570 Lempäälä, 050 3620412). Tilauksesi on noudettavissa myymälästä sen jälkeen, kun olet saanut sähköpostiisi kuittauksen tilauksen valmistumisesta, tilaus ei ole heti noudettavissa!

Pyrimme toimittamaan tilauksen tuotteet yhtenä lähetyksenä. Mikäli näin ei tapahdu (tuote on tilapäisesti loppu tai tuote ei ole saatavilla), olemme ensisijaisesti yhteydessä tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautus ja vaihto

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, roikkolaput paikaallaan ja myyntikuntoisia. Lähetämme kaikkien tilausten mukana erillisen palautuslomakkeen, jossa kysytään palautusta varten tarvittavat tiedot. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, liitä palautukseen mukaan palautuslomake täytettynä.

Tuotteiden vaihto ja palautus on maksutonta. Huomioithan kuitenkin, että lunastamattoman tilauksen palautuminen hyvitetään sinulle vain tuotteen osalta, mutta ei toimituskulujen osalta. Mikäli meillä ei ole varastossa jäljellä sitä kokoa, johon haluat allkuperäisen tuotteen vaihtaa, hyvitämme ko. tuotteen sinulle kokonaisuudessaan.

Tuotteen vaihto ja palautus on ilmaista. Palautathan tuotteen samalla palveluntarjoajalla, kuin tilaus on toimitettu sinulle. Esimerkiksi, jos tuote on lähetetty sinulle Postilla, noudata Postin palautusohjeita. Jos tilaus on lähetetty sinulle Matkahuollolla, noudata tällöin Matkahuollon palautusohjeita.

Palauttaminen Postilla: Pakkaa tuote ja täytä mukaan tilauksen mukana tullut palautuslomake. Liimaa tilauksen mukana tullut Postin palautuskortti paketin päälle ja vie se Postin palvelupisteeseen tai Smartpost -automaattiin. Ohuen, alle 3cm paksun ja alle 2kg painavan paketin voit palauttaa tiputtamalla sen lähimpään Postin kirjelaatikkoon palautuskortilla varustettuna. Ohuen, alle 3cm paksun ja alle 2kg painavan paketin voit palauttaa tiputtamalla sen lähimpään Postin kirjelaatikkoon palautuskortilla varustettuna.

Palauttaminen Matkahuollolla: Pakkaa tuote ja täytä mukaan tilauksen mukana tullut palautuslomake. Kirjoita paketin päälle asiakaspalvelukoodi 9539425 / Black Moda Oy  ja vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen (ei automaattiin). Toimipisteellä sinulta varmistetaan vielä nimi ja puhelinnumero.

Huom! Pukimosta noudettujen tilausten vaihto/palautus hoidetaan Pukimon kanssa.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.

Jos tuote on ostettaessa rikkinäinen tai viallinen (tai käyttäytyy epänormaalisti heti käyttöönoton/ensimmäisen pesun jälkeen)  voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille sähköpostilla puuvillatehdas@blackmoda.fi.

Ensisijaisesti korvaamme rikkinäisen tuotteen lähettämällä tilalle uuden ehjän tuotteen. Jos tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla,  palautamme rahat tuotteesta. Reklamoidun tuotteen ollen ainoa tilauksellasi, palautamme myös tilauksen postikulut.